Regulamin + Netykieta + Opis forum Pytania do Ekspertów

Każdy czyta obowiązkowo!

Moderatorzy: Meg, Atlantis, Lena, kwiatowamanufaktura, karolajna, SaKo, Moderator

Awatar użytkownika
Moderator
Administrator
Posty: 217
Rejestracja: 2 lut 2007, o 14:31
Wiek: 0
Data Ślubu: 04 gru 2008
Lokalizacja: kraków

Regulamin + Netykieta + Opis forum Pytania do Ekspertów

Postautor: Moderator » 24 maja 2008, o 13:59

Podforum pytania do ekspertów.

Każde podforum ma przypisanego jednego specjalistę.
Jest to osoba doświadczona, która jest profesjonalistą w danej dziedzinie.
Pytania do ekspertów należy umieszczać w odpowiednich działach.
Na forum nie prowadzimy dyskusji nie związanych z działem eksperta.


Reklamodawcy nie mogą brać udziału w dyskusjach na forum ekspertów. Ich wiadomości będą usuwane. Należy bezwzględnie przestrzegać netykiety (zamieszczona pod regulaminem)

Regulamin forum:
I Użytkownicy
II Reklamodawcy
III Eksperci
IV Zasady forum
V Reguły uczestnictwa w forum
VI Netykieta

I Użytkownicy
1. Użytkownikiem może być każda osoba, która chce dyskutować na forum na tematy związane z organizacją ślubu i wesela i nie jest związana z żadną firmą prowadzącą działalność gospodarczą z tej branży lub pokrewnej.
2. Forum dotyczy regionu Kraków i okolice. Każda osoba, która zarejestruje się na forum zgada się na respektowanie regulaminu oraz zasad na nim panujących.
3. Na forum użytkownicy nie mogą umieszczać reklam ani w wysyłanych wiadomościach ani w sygnaturach.
4. Zakazane jest również wysyłanie reklam w wiadomościach prywatnych. Każda osoba zainteresowana umieszczaniem oferty reklamowej powinna postępować zgodnie z instrukcjami w punkcie odnośnie reklamodawców.
5. Właściciel forum nie odpowiada za treść zamieszczanych wypowiedzi. Użytkownik, który łamie regulamin może zostać usunięty z forum bez podawania przyczyny.
6. W nazwie użytkownika zakazane jest umieszczanie nazw będących tożsamych z nazwą firmy lub linkiem do strony firmowej.
7. Zakazuje się także umieszania w polach profilu oraz podpisie linków do stron komercyjnych.
8. Każdy użytkownik bierze udział w forum dobrowolnie i akceptuje regulamin.
9. Wstawianie w informacjach stron www możliwe od 10 wpisów na forum , wpisanie wcześniej takowej informacji grozi banem a następnie usunięciem z forum .

II. Reklamodawcy
1. Każda osoba, która chce zareklamować swoją firmę bądź usługi powinna zgłosić się na adres admin@weseleforum.pl wraz z opisem oferty, która ma być zamieszczona na forum. Reklama na forum jest płatna.
2. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, reklamodawca dostaje dostęp do forum ze statusem "Reklamodawca" i może umieszczać swoją reklamę na forum w dziale "Oferty Firm" zakładając tam nowy wątek.
3. W swoim wątku może odpowiadać na pytania oraz prowadzić dyskusje z innymi użytkownikami forum.
4. Każdy reklamodawca, który zarejestruje się na form zgadza się na respektowanie regulaminu oraz zasad na nim panujących. W razie łamania regulaminu forum przez reklamodawca moderator może usunąć…reklamodawcę z forum bez obowiązku zwrotu pieniędzy za zapłacony okres uczestnictwa w forum.
5. Właściciel forum nie odpowiada za treść umieszczanych reklam.

III. Eksperci
1. Każdy dział ekspercki ma tylko jednego specjalistę danej dziedziny.
2. Posiadanie statusu eksperta jest płatne.
3. Każda osoba, która chce zostać ekspertem swojej branży może wysłać zgłoszenie na adres administratora forum wraz z opisem działalności i zakresem tematycznym w jakim może być ekspertem.
4. Jeśli dana branża ma już eksperta, każde kolejne zgłoszenie jest ustawiane w kolejce.
5. Każdy ekspert ma takie same prawa jak reklamodawca, bez uiszczania dodatkowych opłat.
6. Ekspert zobowiązuje się do odpowiadania na pytania użytkowników w ciągu 7 dni od ich zamieszczenia. Każdy ekspert, który zarejestruje się na forum wyraża zgodę na respektowanie regulaminu oraz zasad na nim panujących.
7. Właściciel forum nie odpowiada za treść zamieszczanych wypowiedzi przez ekspertów.
W razie łamania regulaminu forum przez eksperta moderator może usunąć eksperta z forum bez zwracania pieniędzy za opłacony okres uczestnictwa w forum.

IV. Zasady forum
1. Właściciel nie odpowiada za treść opublikowanych wypowiedzi na Forum.
2. Każdy użytkownik ponosi odpowiedzialność za umieszczane wypowiedzi.
3. Właściciel zastrzega sobie prawo do modyfikowania treści wypowiedzi niezgodnych z regulaminem, a nawet do usuwania z Forum wypowiedzi, które nie są zgodne z regulaminem.
4. Właściciel zastrzega sobie prawo do ujawnienia tożsamości użytkownika lub wszelkich informacji podanych przez Niego podczas rejestracji .
5. Właściciel zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Forum użytkownikom, którzy notorycznie naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu.
Właściciel może czasowo zawiesić działalność Forum bez podawania przyczyn takiego działania.
6. Właściciel zastrzega sobie prawo do modyfikowania niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany wchodzą w życie w momencie ich opublikowania na tej stronie. Właściciel nie zgadza się na kopiowanie bądź publikowanie umieszczonych na forum bez jego zgody

V. Reguły forum.
1. Każda osoba zarejestrowana na forum (użytkownik,, reklamodawca, ekspert) nie może umieszczać treści łamiących prawo obowiązujące w Polsce.
2. Nie wolno umieszczać treści obraźliwych, ani nakłaniających do łamania regulaminu bądź prawa Polskiego.
3. Treści umieszczane na forum muszą być zgodne z regulaminem oraz zgodne ze zdrowym rozsądkiem oraz netykietą.
4. Posty pisane przez użytkowników z ilością postów poniżej 15 mające charakter reklamowy, kryptoreklamowy, antyreklamowy, obraźliwy itp. będą kategorycznie usuwane bez powiadomienia. Posty pisane przez użytkowników o większej ilości postów, mające podobny charakter, mogą również zostać usunięte bez powiadomienia.

VI. Netykieta
1. Przywitaj się w odpowiednim dziale. Każdy lubi wiedzieć z kim ma do czynienia!
2. Zawsze umieszczaj wątki w odpowiednich działach
3. Zanim o coś spytasz, sprawdź czy w archiwum nie ma już umieszczonych informacji na dany temat lub nie toczy się dyskusja o podobnej tematyce.
4. Nie odchodź od tematu dyskusji, jeżeli masz ochotę na prywatną rozmowę, użyj do tego opcji wiadomości prywatnych - popularnie nazywanych PM
5. Umieszczając opinię na jakiś temat, pamiętaj żeby nikogo nie obrazić ani nie skrzywdzić.
6. Kiedy podajesz informacje lub opinie o jakiejś firmie uzasadnij swoje zdanie, ponieważ informacje typu "firma jest beznadziejna", "oni mnie oszukali", "omijajcie ich", "ta firma jest najlepsza" nic nie wnoszą i będą usuwane z forum.
7. Nie umieszczaj kilku wątków o tej samej lub o podobnej treści.
8. W temacie wiadomości zawsze umieszczaj informację najlepiej opisującą wiadomość jaką chcesz napisać w treści wątku.
9. NIE NADUŻYWAJ DUŻYCH LITER, PONIEWAŻ TAKIE WIADOMOŚCI SIĘ ŹLE CZYTA, POZA TYM SĄ CZĘSTO ODBIERANE W INTERNECIE JAKO KRZYK!
10. Pisz w taki sposób, by inni Cię rozumieli.
11. Nie nadużywaj slangu lub innych słów, które mogą być nie rozumiane przez resztę użytkowników.
12. PiSaNie w TeN spoSóB jEsT nIeCZytElnE. Staraj się tesh nie pisać w ten sposoob
13. Nie zaśmiecaj forum wypowiedziami typu : "ok", "wysłałam PM", itp.
14. Nie przeklinaj, ani nie używaj innych wulgaryzmów.
15. Zachowuj się kulturalnie, dbaj o miłą atmosferę na forum.
Ja i tak wiem lepiej :P

Wróć do „Regulamin Forum i opis forum Pytania do Ekspertów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość